Terug naar home
Home

‘Voor zo’n beetje alles om ons heen hebben we met z’n allen periodieke keuringen bedacht. Voor auto’s is er de APK. Voor alles waar een ICT-label aanhangt sluiten we onderhoudscontracten af. En steeds meer mensen checken met regelmaat hun gezondheid. Maar waarom zou je niet eens je onderneming onder de loep nemen? Waarom niet een soort gezondheidscheck uitvoeren op jebedrijf?

roy.

Ik geef onmiddellijk toe, meestal laat de waan van de dag je niet toe eens met de benen op tafel te gaan zitten. Om eens achterover te hangen om je te beraden op de toekomst. En zolang het goed gaat... Dat gold net zo goed voor mij. Al mijn tijd en energie besteedde ik aan Koggel Reclame. Toch begon het eind vorig jaar bij mij te broeden. Werd ik onrustig. Welke ambities had ík nog? En welke ambities leefden er bij mijn collega’s? En kwamen die ambities overeen? Dat leverde me interessante inzichten op. Wat ík wilde was vooral meer uitdaging. Niet meer op de automatische piloot draaien, maar elke dag iets nieuws leren en ervaren.

We zijn nu bijna een jaar verder. In de afgelopen maanden heb ik best radicale besluiten genomen. De naam Koggel Reclame heeft plaatsgemaakt voor Koggel Signing & Concepting. Waarbij vooral de toevoeging concepting recht doet aan mijn ambities. Ik leg de lat hoog voor de toekomst. Tegelijk doe ik nu wat ik het leukste vind. Ik leer en ontdek elke dag opnieuw. Ik word dagelijks geïnspireerd en verrast door jonge nieuwe en creatieve collega’s met onvermoede kennis en kwaliteiten. Klanten reageren verheugd op onze koerswijziging en dagen ons uit.

En zo worden langzaam maar zeker de contouren van Koggel Signing & Concepting duidelijk en zichtbaar voor iedereen. Gewoon samen de schouders eronder is mijn en daarmee ons nieuwe devies. Elkaar inspireren en van elkaar leren. Samen werken aan mooie concepten en mooie producten. Om zo samen de wereld stapje voor stapje nog weer een stukje mooier te maken!

Roy